Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Madelene - 6 maj 2011 23:12

Så himla skönt med en cykel tur och sola i solarie även om klockan hann bli endel innan jag kom hem igen så var det värt det.. Nu kollar jag på A guy thing och jag måste säga att än så länge så verkar den ju hur kul som helst vilken tur att jag knäppte över till 3an precis när den började.. 

jag gjorde i ordning 3 kex med ost på sköljde av lite vindruvor å tog med lite saft in för det är ju trots allt fredag så något kan man ju ha till filmen.. Jag hoppas på en bra dag i morgon med mycket sol så jag kan sola på balkongen och att jag blivit av med smärtan.. Typiskt jag vet inte ens vad jag ska ha på mig när jag ska på fest heller, jag som tycker man aldrig hittar något hemma som passar men jag hoppas på en bra dag i morgon då man inte känner sig tjock i allt.. För jag har ju många fina klänningar i garderoben det gäller bara att hitta någon man känner för att ha på sig..  Det kommer nog behövas 3 timmar för mig att göra mig i ordning inför kvällen så jag hoppas jag vaknar tidigt så man hinner allt. Kram 

Av Madelene - 6 maj 2011 17:13

Jag har både hunnit med och träna, cyklat till ica maxi och handlat jordgubbar och bakat kladdkaka till Niklas som fyllt år.. Så antingen ska jag lämna den till Niklas och Sara i kväll eller så gör jag det i morgon.. Har ju inte mått helt hundra idag heller så får se vad jag orkar och min huvudvärk är rätt jobbig..

Så himla skönt att det har varit med varmt väder och soligt, tack och lov att det är tillbaka igen.. Jag la mig en sväng på balkongen förut och njöt av det härliga vädret.. I kväll ska jag försöka ta med mig mitt solkort ner så jag kan sola lite och bli lite finare till helgen.. Jag ska nog även i morgon försöka få lite färg innan jag måste fixa allt för att gå och fira Niklas.. Nu ska jag nog försöka bli av med huvudvärken så man orkar med kvällen.. Uppdaterar om läget senare..

Kram 


Av Madelene - 6 maj 2011 10:36

Jag gick upp tidigt idag och jag vet inte varför min mobil inte hade något batteri när jag vaknade för jag är rätt säker på att jag laddade den igår innan jag gick och la mig.. Men jag får väl se om den funkar klokt sedan eller inte för man har ju garanti på batteriet som tur är och jag har ju inte laddat den så mycket innan och det var ju inte så länge sedan jag köpte batteriet.. Jag har redan hunnit ge fåglarna rent vatten ny mat och färsk frukt, ätit frukost och fått på mig träningskläderna.. 

Snart är det dags att ge sig i väg och köra lite bodypump och jag hoppas det kommer gå bra.. Känner mig lite spänd för det ska bli kul att köra lite styrka igen..

Mår inte helt hundra idag men lite smärta har inte stoppat mig förut, min kropp har slagit ut mina p-piller så dom funkar inte just nu vilket innebär att jag får sådana hemska smärtor i äggstockarna.. Hoppas att min kropp snart kan kan bli normal igen så jag slipper det här skiten.. 

Nu ska jag sminka mig lite så man slipper skämmas på gymmet sen..

Hörs senare Kram

Ovido - Quiz & Flashcards