Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Madelene - 19 maj 2011 22:20

Tänk trodde nästan aldrig jag skulle komma hem jag har på eftermiddagen både varit och tränat Zumba och även på tupperware party eftersom dom som skulle gå på det inte kunde komma fick jag rycka in.. Jag köpte inget men blev helt såld på regnbågsskålar, några muggar med lock som man kunde ha sugrör i och en jättefin salladsskål m bestick.. Så nu hoppas jag mamma kan vara värdinna så hon får en sådan där lila fin salladskål med bestick, plus då kanske jag kan ha pengar till  att köpa muggarna så jag kan ha det till mina picknickar i sommar..

Nu måste jag göra mig i ordning för i morgon så blir det upp tidigt..

Kram



Av Madelene - 19 maj 2011 14:29

Nu är tvätten och städningen klar och jag har även ätit en jätte god lunch förut.. Dock hade jag inte planerat att köra min brorsa, men man får ta sig tid och ställa upp när det gäller familjen och vänner.. När jag var på väg hem så körde polisen om mig med blåljus och allt det sa bara svoosh och shit det var jag verkligen inte beredd på ska jag säga.. Jag måste erkänna att jag blev lite rädd för dom körde så himla fort och dom kom från ingenstans, inte direkt var jag var beredd på..

Nu ligger jag och väntar på att klockan kan bli 17.00 så jag kan bege mig mot gymmet och träna zumba... Får bli att kolla lite tv innan Kram


Ovido - Quiz & Flashcards