Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Madelene - 24 maj 2011 23:05

Ja nu under eftermiddagen har jag varit hos Anna och hälsat på även Anders hade hittat tillbaka hit till ön så honom träffade jag där med.. Vi satt och kollade på Big brother live och snackade en massa.. Var ett tag sedan jag träffade dom så vi hade mycket att snacka om.. Jag trivs så himla bra med Anna och det är synd att det ibland går lite längre mellan varven innan vi träffas.. Jag fick även med mig klänningen jag fick av henne så den åkte ner i min väska jag börjat packa när jag kom hem.. Bara 1 dag kvar nu sen bär det av mot Stockholm och alla äventyr  .. 

Jag måste erkänna att jag känner mig lite nervös och spänd men jag antar att det kan ha att göra med att jag ska träffa en kille jag känner när jag är uppe  ..

I morgon blir det att fixa det sista och för hoppnings vis kunna sova ett par timmar innan det är dags att ta båten 07.05 torsdag..

Nu ska jag kolla lite criminal minds och csi sen får man nog gå och lägga sig..

Jag hoppas att det blir en lika trevlig och rolig dag i morgon med..

Kram 

Av Madelene - 24 maj 2011 12:58

Det lider ide torka för mig när det gäller mat.. Men som tur var hade jag lite kyckling köttbullar kvar så det får bli det till mat både idag och i morgon, kanske ska man offra sig att göra lite hemmagjord potatismos till..

Tvätten fixade jag på eftermiddagen och nu är det bara att vänta på att resten ska torka så man kan få vika och hänga in allt.. Jag har även hunnit damma hela lägenheten så i morgon är det bara att göra rent golven och packa klart på eftermiddagen.. En kille som har nyss flyttat ner till Gotland har tagit kontakt med mig på helgon men han var en riktig knöl i lördags så jag blev sur.. Hans svar var att han var van vid att folk härifrån blev sura på honom.. Jag tycker att då kanske han borde se över sitt beteende.. Nej endel killar är blåsta så är det nog bara, men jag tänker då inte träffa någon som beter sig så.. Om han inte skärper sig så kan han hålla sig på avstånd.. Nu i kväll ska jag träffa min kompis Anna men först ska jag slappa lite framför tvn.. Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards