Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Madelene - 10 maj 2011 18:55

Just nu är det mycket utgifter om 2 veckor och 2 dagar drar jag till Stockholm för att fira min bästa kompis Jessikas 25års dag.. och helgen efter det är det Summerburst som jag ska gå på alla biljetter är fixade utom den sista båtbiljetten, ja mycket pengar går åt när man ska göra något för lite fickpengar vill man ju ha.. Sedan i slutet av sommaren ska min bror gifta sig, jag har fortfarande inte hittat någon klänning att ha och måste ännu köpa skor.. Det ska även vara möhippa i augusti och jag fick igår reda på att det inte var någon billigare variant så för min del måste jag nog fundera på om jag kommer kunna vara med när det rör sig om så mycket.. 

Nej just nu är det mycket som samlar på och jag som hade hoppats på att kunna lägga undan någon hundring i månaden och kunna resa någon stans nästa år..

Ja det enda man kan göra är väl att hoppas på det bästa att bekymra sig över allt får mig bara att må sämre.. Man kanske borde ta och köpa en lott å hoppas på att man vinner så man har råd med fin klänning till bröllopet, skor, ge mycket pengar i bröllopspresent och ha råd att vara med på möhippan..

Nej orka, hoppas på att kunna koppla bort alla tankar resten av dagen å att dom fortsätter vara borta hela veckan..

Kram


  Jag hittade denna på internet och var bara tvungen att ha den.. Sjukt cool    

Av Madelene - 10 maj 2011 00:15

Konstigt men jag kommer då nästan aldrig i säng i tid.. Nej usch borde nog skärpa till mig, men i kväll har jag så ont så därför kan jag inte sova.. Det blev Dance Arobic i kväll och om Sara känner sig bättre så blir det tillbaka till Bodyjam nästa måndag..

Nu ömmar foten men i morgon ska jag ändå ta det lugnt sola och fixa rent för fåglarna.. All stress har satt kroppen ur balans så jag ska försöka ta det lugnt och stessa av så man kan börja må lite bättre.. Så ingen träning i morgron, jag ska bara ägna mig åt roliga saker som får mig att må bra..

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards