Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Madelene - 21 maj 2011 00:01

Det har varit en fredag utan stress och måsten.. Jag var hos sjukgymnasten i morse vid 9 och fick lite övningar som jag ska göra några gånger om dagen så jag hoppas jag kan komma igång med det ordentligt i morgon för i kväll har jag bara testat dom lite.. Jag var även nere på stan med Sofia hämtade en grej min mamma bett mig om och köpte glass i affären.. Jag kände mig sugen att pröva GB med nogger och päron split smak så jag köpte hem det.. Jag hann även med att sola lite på balkongen innan jag började med pizzan jag gjorde till mig och sofia, den blev väldigt god så det var kul att det blev så bra.. Vi drack ett glas vin och kollade Big brother och har bara softat hela kvällen.. Jag blev bjuden att gå hem till en kompis och dricka öl men jag bestämde att det var skönare att bara vara hemma och slappa för i morgon blir det ju kubb och massa skoj..

Det har inte varit lik lugnt och tyst runtomkring som hos mig, för grannen har haft fest och grannarna har bankat och haft sig för att dom blivit störda.. Jag bryr mig dock inte så mycket men sen blev det tjafs utanför och det blev lite störande dels för att dom gapade så högt och för att jag trodde nästan dom skulle slå in rutan på porten för så lät det.. Lyckligtvis så lyckades jag koppla bort gapet och kollade på spartacus på 6an.. Jag ska snart försöka sova så man kan komma upp någorlunda tidigt i morgon eftersom jag eventuellt ska äta lunch eller middag med Brorsan vi har inte bestämt vilket än.. Men innan jag går och lägger mig har jag en lång förberedelser med ansiktstvätt och krämer som ska på och så måste jag borsta tänderna också.. Men först ska jag unna mig att kolla klart filmen jag ser på..

God natt Kram

Ovido - Quiz & Flashcards