Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Madelene - 17 maj 2011 22:13

Det var så himla nice att åka ut till mamma och koppla bort alla saker som måste göras.. Det har varit att ta det lungt och koppla av bara, så hade jag behövt göra för länge sedan.. Nu är jag tillbaka hemma och det känns tomt här eftersom fåglarna är ute vid mamma så det är så himla tyst här..

Jag hade faktiskt turen att hitta 29kr idag vilket är ovanligt för att vara jag men det kunde jag behöva, så jag blev jätte glad..  För pengarna jag hittat ska jag handla GBs nya glassmaker päron splitt och nogger, jag är en glass fantast och jag bara måste smaka om det är gott.. Jag hade gärna velat köpa en liten flaska vin till maten i helgen men eftersom jag inte får mina pengar förens nästa vecka så får det vara.. Nu blir det ingen rast och ingen ro för resten av veckan har jag mycket att göra och allt för att man ska kunna få åka nästa helg.. Ned räkningen pågår för fullt, men tyvärr så känns det som dagarna går så himla fort nu så det är svårt att hinna med allt tycker jag..

Nu ska jag fortsätta kolla BB och sedan fixa i ordning mig så amn kan få sova ut ordentligt i natt.. Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards