Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Madelene - 18 maj 2011 21:58

Träningen i kväll var tuff och jag känner redan nu att det känns i ryggen vilket hon sa att man kunde få efter träningen.. Det var segt i kväll men jag lyckades få i mig kvällsmat och även ta mig ut på en cykel tur å få det jag skulle fixa gjort..

Nu planerar jag lite för helgen och blir det fint väder denna helg så blir det kubb på lördag med mina underbara kompisar.. Jag hoppas på lite värme tills i morgon så man kan sola lite på balkongen annars får det bli fredagens nöje.. Lär bli en tidig morgon nu torsdag, fredag men det får det vara värt.. Hoppas allt det sista som ska fixas innan resan går snabbt och enkelt..

Nu ska jag kolla BB..

Kram 

Av Madelene - 18 maj 2011 16:04


Av Madelene - 18 maj 2011 15:45

Idag var det rätt segt att ta sig ur sängen, har sovit oroligt och har nog för mycket att tänka på för att slappna av.. Men när jag väl lyckades vakna till liv vid 9.30 så kände jag att jag hade lite mer energi än vanligt så då gick allt rätt snabbt.. Jag åt lite frukost skötte om mitt ansiktet, slängde på mig kläder lite deo och perfym sen mötte Sofia upp mig.. Vi tog cyklarna och drog först ner på hamnen och fixade min båtbiljett till den 3 Juni då jag ska åka upp till Stockholm över helgen och kolla på Summerburst festivalen  .. Efter det så tog vi oss upp för alla backar och lämnade mina papper som jag var tvungen att lämna idag sedan drog vi till öb för att Sofia skulle handla lite där, jag passade även på att handla en deo eftersom jag inte vet hur länge min kommer räcka..

Väl här hemma igen så bjöd jag på lunch det blev smaskig djungelkyckling, ris och sallad.. Vi satt ute och åt i det härliga vädret så man han att njuta lite av det.. Sedan har jag bara dammat och diskat här hemma så det slipper bli så himla mycket i morgon.. Tänk att det redan är onsdag det går så snabbt nu att man knappt hinner blinka.. Det börjar dra ihop sig för att dra och träna Afropowerdance hoppas verkligen tränaren dyker upp denna gång för sist så fick vi gå hem eftersom ingen fick tag på henne.. Jag skriver mer senare, njut av solen så länge.. Kram


 Nu är även Eric Prydz klar för Summerburst..


Ovido - Quiz & Flashcards