Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Madelene - 4 maj 2011 19:42

Idag har jag fått vänta på att sjuksköterskan ska ringa så jag kunde få fråga om jag kunde få låna ett par kryckor eftersom foten är så knäpp och gör ont.. 

Jag fick vänta längre än jag trodde för dom ger en ju en ungefärlig tid.. I morgon är det dags att hämta ut kryckorna och hoppas på att det kan hjälpa foten att bli bättre snabbare.. Är lite pisst off på bloggen då jag försökte blogga förut och mitt inlägg inte sparades.. Typiskt när man väl satt sig ner och kände att man skulle skriva lite.. Men med chris brown i mina öron så orkar jag inte bry mig om sådana små saker..

Jag ska snart bege mig ut på en liten cyckel tur och hoppas att jag hinner hem igen innan efterlyst är slut.. Dags att bege sig med en gång.. Kram


Ovido - Quiz & Flashcards