Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Madelene - 31 maj 2011 23:28

Idag blev det att gå upp tidigt, skit trött var jag men det hade inte spelat någon roll om jag sovit lite till.. Jag sover så dåligt på nätterna det går flera nätter utan att sova mer än 4-5 timmar om jag har tur..

Jag kollade min hotmail när jag gått upp och insåg att jag i morgon skulle vara på arbetsförmedlingen redan 08.15 usch hur ska jag palla.. Men det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på det bästa..

Efter jag fixat mig så hämtade jag upp brorsan och så åkte vi ut till mamma och firade mors dag eftersom jag missade det när jag var i Stockholm.. Jag gav mamma ett par öronhängen jag hittade när jag var där uppe och hon blev väldigt glad.. På eftermiddagen gick jag och löste ut mina mediciner så man hinner det innan det är dags att åka igen.. Jag gick även och handlade hem cider så jag kunde fylla på i barskåpet och i morgon ska jag köpa hem lite vin och den nya bacardi strawberri daquiri och testa om den är god.. Nu har man handlat hem lite mat och så, känns skönt för då klarar man sig tills man åker igen och kan äta frukost med :).. I morgon har jag massor med saker att fixa här hemma och träning också.. Hoppas man kan få ta det lite lugnt så foten och huvudet orkar med.. Jag är helt slut efter dagen så nu ska jag nog sova..

Kram


   Mer av detta i sommar hoppas jag på.. Färska jordgubbar och glass är toppen :)

Ovido - Quiz & Flashcards