Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Madelene - 11 maj 2011 22:51

Den här dagen blev inte som jag tänkt mig även om jag hann med väldigt mycket  under förmiddagen och kanske var det tur.. På eftermiddagen låg jag och solade lite och min kompis som jag inte träffat på jätte länge kom och hälsade på.. Så himla skoj att sitta och snacka om allt som hänt, prata gamla minnen och diskutera saker.. Det var jätte kul att träffa henne igen och jag hoppas vi kommer ses snart igen..

Jag insåg liksom att jag saknar hennes roliga och smarta sällskap..

I morgon har jag ett viktigt brev jag måste hinna lägga på lådan innan 10, ett papper som måste skrivas på och lämnas i morgon och även tvättis jag måste hinna med som börjar 10.00 Kunde ju vara bra om jag hann städa färdigt så man kan ta det lugnt och bara umgås med mamma som kommer in på fredag.. 

Fan känns som det är mycket som ska fixas och hinnas med innan det är dags för lite välförtjänt semester.. Jag funderar på att vara helt nykter i helgen det händer alldeles för mycket runt omkring mig just nu och jag är så himla förbannad just nu så det ryker genom öronen.. Endel är så sjukt osäkra på sin läggning, riktiga jävla homofober om jag får lov att utrycka mig så.. Att folk är så dumma som ska sluta umgås med dom p.g.a deras läggning vill slå dom för att dom tor att dom stöter på dom.. Finns det ingen gräns för dom, varför ge sig på någon av den anledningen jag fattar bara inte.. Jag är sjukt glad att jag inte har så många fördomar eller dömmer folk efter omslaget eller läggning, nej få vilket hat jag känner mot sådana som inte bara kan låta människor själv avgöra vad dom gillar eller vem..

Jag hoppas jag kan sova även om jag nu är så förbannad över detta och jag håller tummarna för att mitt humör ska lugna ner sig till helgen..

Mitt temprament är inte att leka med och jag har kortare stubin sedan jag gick i väggen i höstas.. Nu gäller det bara att kunna tygla det och inte göra något dumt..

Håller tummarna..

Sov gott.. Kram 


Haha kan inte göra annat än le..


Skön låt..

Av Madelene - 11 maj 2011 10:10

Ja dom skulle ringa mig tidigt från mödravården idag och i stället för att ringa vid 08.00 så ringde dom och väckte mig vid 07.30 och så fick jag ringa till vårdcentralen och boka telefontid efter det.. Men tack och lov så har jag nu fått någon ny värk medicin som jag ska testa och se om de kan få bort min hemsak mensvärk.. Jag har redan hunnit äta frukost, dammat lägenheten och börjat plocka bort alla handdukar.. Så nu ska jag ta tag i att sortera tvätten fixa rent för mina fåglar och sedan fixa lunch.. På eftermiddagen ska jag ligga å steka på balkongen och eventuellt bränna en ny skiva så man har lite mer ny bra musik i bilen sen.. 

Hörs sen Kram



Swedish house mafia är bara för bäst  här kommer ännu en hit..


Nytt från David Guetta lyssna och njut..

Av Madelene - 11 maj 2011 00:26

Här ligger man och kan inte sova för att jag inte hunnit varva ner tillräckligt.. 

Så tv´n får göra mig sällskap nu när jag inte kan sova och eftersom det typ inte går något bra på dom vanliga kanalerna så får det bli cartoon network tills jag blir trött.. Jag har idag kikat lite i mitt barskåp och skrivit ner vad jag behöver handla hem i sommar för att jag ska kunna blanda så goda drinkar som möjligt.. Kommer bli så nice när jag handlat hem det sista som fattas.. För under sommaren är det ju endel fester så det är lika bra att vara förberedd  ..

så tanken är att till midsommar ska allt smått och gott finnas hemma så man är redo för alla äventyr..  I morgon måste jag börja fixa i lägenheten och sortera tvätten för jag ska tvätta på torsdag, Träna afropowerdance och sola lite så klart..

Jag jobbar på brännan rätt flitigt nu och färg har jag fått så himla kul att man kan se skillnad.. Så när jag åker borde jag hunnit bli sådär lagom fin hoppas jag..

Dags att sova nu.. Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards