Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Madelene - 8 maj 2011 23:30

Jag hoppas på att Swedish house mafia kommer delta på summerburst festivalen den 4 juni så håller tummarna på att att antingen hela dj gruppen kommer finnas där eller att någon av dom kommer vara där.. Så jag väntar med spänning och hoppas att Axwell, Sebastian Ingrosso och Steven Angello kommer finnas på plats.. 

Kram

Njut här är en av mina absoluta party favoriter

Av Madelene - 8 maj 2011 22:45

Ja igår gjorde jag en sak som inte tänkte så mycket på just då men nu idag insåg jag att kankse borde jag lagt lite mer tanketid på det ändå.. Som tur är så var det inget allvarligt så det hade ingen större betydelse denna gång.. Idag har varit en seg dag eftersom jag har haft sådana enorma mens smärtor så jag har knappt orkat få i mig mat.. Jag hoppas att detta snart kan vara slut men funderar på att kontakta doktorn så jag kan få starkare värktabletter för vanliga hjälper inte något alls..

Igår så var det ju födelsedags fest för Niklas så jag hade bakat en chokladkaka som han skulle få.. Innan jag gick dit så satt jag och Linus och lyssnade på musik, snackade och jag blandade strawbery daquiris.. Mmm det är så gott och hör verkligen sommaren till tycker jag älskar frukt drinkar.. När sara ringde gick vi till Niklas och satt och hade trevligt.. Först dök ingen upp men efter lite väntan kom Martin och senare lite fler.. Dock var inte alla inte så himla trevliga en kille tänkte slå mig för han missförstod situationen när jag pratade med Niklas och antog att vi bråkade och för en sådan sak så tänkte han slå mig... Usch jag tänker bara kvinno misshandlare när jag tänker på honom men som tur är så lyckades jag hålla mitt humör i schack.. När alla skulle dra till krogen så gick jag hem ringde över min kompis Sofia så satt vi hemma vid mitt drack lite skumpa, kollade film och snackade å hade skoj  .. Riktigt trevligt var det  så jag är nöjd att jag stannade hemma i stället för att gå med dom andra ut.. Man sparade ju typ 150 kr så jag är stolt över mig själv.. Senare fick jag även trevligt besök och det var riktigt mysigt att känna närhet och ha någon som håller om en.. 

Ja så var min lördag idag har jag som sagt var inte gjort så mycket men jag har hunnit kolla filmen RIO och den är en jätte mysig och bra film, jag blev verkligen helt såld på den.. Jag kan verkligen rekommendera att se den.. Nu ska jag försöka fixa en lista på vad jag ska handla hem så det kan bli gjort.. Jag ska i morgon åka ut till hemse till mamma så lika bra jag går och lägger mig i tid..

Känns underbart att ha haft en sådan mysig helg och jag hoppas nästa helg kan bli lika bra.. Håller tummarna på att det blir en varm, solig, lugn vecka med mycket träning och annat skoj.. Kram


 Jag vill också att allt mitt ska vara rosa som i videon..


Jag älskar rymerna i denna låt.. Vill bara dansa när jag hör den..

Ovido - Quiz & Flashcards