Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Madelene - 16 maj 2011 13:29

Ja idag så kom jag på att några av mina räkningar inte dykt upp vilket är segt..

Jag vill ju att dom ska dyka upp så jag kan ta med dom nu när jag drar och betala dom så jag antar att dom dyker upp i slutet av veckan.. Jag har ont i huvudet idag och vill typ bara sjunka ner i sängen och hoppas värken slutar.. Eventuellt så blir det Bodyjam i kväll om våran tränare känner att hennes skada blivit bättre, så jag hoppas så himla mycket nu.. Har saknat den träningen som fan och nu vill jag bara köra igång på riktigt igen så det kan hända lite vill inte behöva känna mig tjock vilket jag gör när jag inte kan träna så mycket eller röra på mig..

Kollade precis träningsschemat och det står att det blir Dans Arobics i kväll bu vad trist men ändå så blir det ju kul att träna det med.. Idag ska jag köra ut mina kära fåglar till min mamma, så jag antar att det kommer bli väldigt tyst här inne sen kommer nog sakna dom en hel del men jag vet att dom kommer få det bra där ute..

Nu ska jag kolla lite på tvn och vänta på mamma som är på väg hit..

Hoppas alla får en bra dag Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards