Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Madelene - 5 maj 2011 23:58

Jag har börjat tveka nu på senaste om jag kommer nå mitt mål eller ej.. Jag har ju en stukad fot och tränar på den fast jag egentligen inte borde och jag kan inte träna eller röra på mig lika mycket nu när det gör ont..  Idag var jag och hämtade mina kryckor på vårdcentralen så jag kanske kan avlasta den lite ibland..

Jag vill ju gå ner lite men hur ska man kunna göra det med en fot som krånglar, skulle vilja att allt gick lite fortare och jag vill kunna träna 5-6 dagar i veckan så det kan hända lite.. Det värsta är att jag är besatt av min vikt och känner nu att när jag har blivit tvungen att inte röra mig så mycket så har jag gått upp, antingen är det bara inbillning eller sanning.. Nästan så jag har funderat på att skippa maten och köra en omgång med cambridge kuren igen för att hjälpa kroppen att snabba på processen.. Nej jag får väl vänta av och se hur det går, man får väl ge det lite tid helt enkelt.. I dag var jag på zumba och i morgon så blir det bodypump och på lördag ska jag nog köra lite zumba på mitt wii.. så borde man väl kunna unna sig lite fruktsallad i helgen.. Jag ska baka en kladdkaka till Niklas som fyller år och handla hem goda jordgubbar till mig..

Känns fortfarande jobbigt att vara utan onyttigheter för jag har ett sug men har varit fri 2 dagar nu och det lär bli minst 2 till innan jag tänker unna mig något sött.. Att det kan vara så svårt att låta bli det är sjukt att det kan bli som ett beroende.. Nej dags att sova så jag orkar med i morgron också.. Kram


 Här är Lady gagas nya låt.. Jag gillar den   och hon har alltid så intressanta och speciella musik videos.. 

Ovido - Quiz & Flashcards