Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Yey söndag..

Av Madelene - 22 maj 2011 23:22

När jag vaknade i morse så var jag fortfarande full så ja igår blev det mycket dricka.. Det blev så himla lyckat med kubb och dricka, dock gick det inte bra för mitt lag men det gör inte så mycket huvudsaken är ju att man har kul.. 

Efter kubben så gick vi hem till min lägenhet tog på lite bra musik och festade vidare.. Jag är så sjukt nöjd att det blev så bra det var så kul så vi festade hemma hos mitt till 2 tiden tror jag sedan var vi hemma hos Emil och Kiffe en sväng..

Lite av folket drog på krogen och vi andra roade oss så gott vi kunde  ..

Trodde jag skulle få klagomål eftersom grannen hade fört sådant liv kvällen innan, men ingen klagade vilket var så himla härligt.. Det är en lyx att ha toleranta grannar och skönt att slippa oroa sig så mycket över att folk ska bli sura..

Idag har varit segt men jag har lyckas städa undan, diska och slänga alla sopor för igår.. På kvällen har jag umgåtts med mamma och brorsan vi har grillat och till efterätt blev det rabarberpaj och glass.. Det är skönt att hinna umgås med alla innan jag drar så man kanske slipper sakna alla så hemskt mycket.. 

I morgon börjar alla förberedelser för resan och jag ska både hinna med att träffa min kompis Anna på tisdag och se bio med Tess på onsdag.. Kommer bli dagar fulla med massor att göra men det gör mig inget, känns bara skönt.. 

Min kompis Tess berättade för mig igår att hon hade fixat biljetter åt oss till när Rihanna ska spela i Stockholm i november.. Och inte nog med att hon hade fixat biljetter så har vi även gratis hotell, fan vilken lyx jag blev så enormt glad för denna överraskning trodde aldrig en kompis kunde göre en sådan sak för min skull.. Så i november så blir det konsert för mig och Tess jag som inte trodde jag skulle kunna gå på den men lyckan vände.. Jag har sådan tur som har så snälla och underbara kompisar och idag fick jag även reda på att min kompis ger mig sin klänning som jag blivit helt såld på.. Hon kände att hon ändå aldrig skulle använda den och eftersom jag gillade den så mycket får jag den.. 

Vilken tur jag har just nu hoppas det fortsätter så här bra.. Nu ska jag försöka varva ner och kolla lite på tvn.. Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 14 augusti 2013 18:21

Hej det var väldigt länge sedan jag var här men äntligen harvat hittat tillbaka. Under tiden jag varit borta har jag kämpat med min depression som nu inte är lika hemsk. Jag har äntligen börjat få ork och energi till att göra saker igen. Denna vec...

Av Madelene - 1 oktober 2012 14:40


Sådan spännande måndag jag har idag fått reda på att under veckan kommer jag få veta om jag får jobb.. Kan inte göra annat än hålla tummarna och tänka positivt   .. Älskar stället och trivs så himla bra där så jag hoppas av hela mitt hjärta att d...

Av Madelene - 30 september 2012 14:30

En härlig och skön salppar dag med film. Idag valde jag att se på Lorax som jag inte sett innan. Tycker barnfilmer oftast lättar upp vardagen å gillar fantasin som är i barnfilmer. Igår hade jag tjejkväll men mina underbara tjej kompisar. Vi åt först...

Av Madelene - 28 september 2012 22:00

Ja äntligen fredag och efter en underbar vecka som gott väldigt fort så är det nu dags för härlig helg. I kväll har jag varit med Frida och min mamma och sett på bio och sett Hamilton 2. Vi tyckte alla att den var bra och filmen gick rätt snabbt ...

Av Madelene - 24 september 2012 23:00

Efter en kul helg så är det måndag och tillbaka till allvaret igen. Eter en toppen dag på jobbet lite vila och fixa allt som måste göras så blev det bio i kväll. Jag var och såg Snabba cash 2 med min kompis. Jag tyckte den var vldigt bra den berö...

Ovido - Quiz & Flashcards